Perşembe, Mart 08, 2007

Devletşah'a çok çok teşekkürler !


Süpriiz !
Bugün Devletşah blogunda Mert'in doğumgünü partisini yazdı ! Hasta hasta, onca yoğunluğu içinde bütün bunları nasıl yapıyor inanamıyorum.
O kadar güzel anlatıyor ki ve görsel açıdan herşeyi o kadar güzel oturtuyor ki, iyi ki bu çok özel yeteneklerini blogu sayesinde bizimle de paylaşıyor !
Buaralar blog camiasında çok geziyorum ve tartışmasız görsel açıdan ve de içerik anlamında çok zengin ve çok özel-farklı bir blog hazırlıyor Devletşah. Acaba biz acemi blogculara kurs falan açar mı? Bak Devletşah sana yeni iş kolları yaratıyorum (sanki işin azmış gibi !!)..
Sofrayla ilgili bir kaç not:
  • Kavun kafalar ve başka güzel öneriler için bir kitap : "nerede nasıl yiyelim" Leyla Akçağlılar - Ebru İpekçi
  • Doğumgünü pastası : Women's Weekly, kids' birthday cakes
  • Kurabiyeler için de Pastacı'nın blogu

Tekrar Devletşah'ın ellerine sağlık, bir sofra daha güzel anlatılamazdı.

Herkese mutlu günler !

4 yorum:

Devletsah dedi ki...

Sevgili Ceylan;

Senin yaptığın o güzel kekler, pastalar, kurabiyeler yanında benim yaptığım işin lafı mı olur? İltifatlarınla mahçup ediyorsun beni. Soru soran herkese anladığım, bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışıyorum. Umarım faydası dokunuyordur.

Safran dedi ki...

Ceylancım Dünya Kadınlar Günün kutlu olsun... Mertciğime ve sana sevgiler...:)

Betül dedi ki...

Merhaba Ceylan hanım,
doğa manzaralı resimlerinize bayıldım.Bu arada mert in doğumgünüde kutlu olsun.Sağlık ve başarılı günler..

Adsız dedi ki...

teşekkürler cok güzel olmuş

oktay usta